وب نوشت

وب نوشت

کاش این روزهای نو با خود عهد کنند که زمین را مهیای قدم مبارکت کنند. جامعه ای را آماده کنند تا در آن خورشید و ماه و فلک بر مدار خویش، بی هیچ آفت و گزندی در گردش باشند و بشر در زیر سایه ی چتر حمایتی حکومت راستین تو در کمال آرامش و خوشبختی زندگانی کند. نوروز که می شود آدمی با خود عهد می کند که به یمن تحول زمین و دگرگونی آن در خود تحولی ایجاد کند. قول می دهد به خود که زین پس آن کنم و این کنم!! کاش این روزهای نو با خود عهد کنند که زمین را مهیای قدم مبارکت کنند. جامعه ای را آماده کنند تا در آن خورشید و ماه و فلک بر مدار خویش، بی هیچ آفت و گزندی در گردش باشند و بشر در زیر سایه ی چتر حمایتی حکومت راستین تو در  کمال آرامش و خوشبختی زندگانی کند.
انتظار سخت است و آنچه به آن محتوا و ارزش می دهد، صبر نهفته ای است که در آن خودنمایی می کند. از آنجا که انقلاب حضرت حجت(عج) آخرین حلقه ی مبارزه ی حق علیه باطل است سهم هر انسان این است که قبل از ظهور نیز اهل حق بوده تا بتواند امام خویش را یاری کند.
بر منتظران زیبنده است این منقلب شدن زمین و زمان را به فال نیک گرفته و آن را به انقلاب حضرت(عج) متصل کنند این امر آمادگی آنان را می طلبد.

شناخت

نخستین وظیفه منتظر شناخت حضرت است. چرا که شناخت اساس دستیابی به سعادت وی است و از جهتی شناخت حجت الهی از شناخت خداوند جدا نیست. اهل هر زمان باید در قدم نخست حجت زمان خود را بشناسد و از او پیروی کند. شایسته است منتظر با خود عهد کند تا در این سال نو برای شناخت قطب عالم امکان نهایت تلاش خود را بکند؛ به عنوان مثال حداقل یک کتاب در این باب خوانده و آن را به دیگر منتظران هدیه دهد.

آمادگی برای ظهور

کسانی که انتظار حکومت عدل الهی را می کشند مورد ظلم قرار می گیرند اما در مقابل بی عدالتی تسلیم نمی شوند و استقامت می کنند چرا که بارزترین ویژگی و برجسته ترین وجهه ی حکومتی بقیه الله نیز عدالت گستری است و این امر با سکوت منتظر و قرار گرفتن زیر بار ظلم اتفاق نخواهد افتاد.

محمد رضا باب الخانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی