وب نوشت

وب نوشت

اگر دوستی از شما این سوال را بپرسد ، چگونه به او پاسخ می دهید؟

پاسخ به برخی سوالات بسیار سخت است .فکر کنید دوست تان از شما کمک می خواهد و این سوال را مطرح می کند، چه جوابی به او می دهید؟

من دو سال است که ازدواج کرده ام. بهترین همسر دنیا را دارم و یک تار موی او را با کل دنیا عوض نمیکنم اما من دانشجوی ارشدم

 توی دانشگاه به کسی علاقمند شدم که حتی خودش هم نمیداند. او دختری نجیب و با ایمان و فوق العاده است مثل همسر خودم.حضور او باعث آرامش من شده است .این را بگویم که من نه چشم چران هستم نه اصلا دنبال این جور مسائلم. بین همه فامیل و دوستان به ادب و سر به زیری شهرت دارم

در کل شخصیتی متعادل و مثبت دارم. نه مشکل کمبود عاطفه دارم نه مشکل زناشویی چون همسر فوق العاده ای دارم . اما مشکل این است که هردو را عاشقانه دوست میدارم . من فقط میخواهم هر دو را داشته باشم آن هم به عنوان همسر.دلم میخواهد هر سه زیر یک سقف شاد زندگی کنیم. نمیدانم چه کنم ،نه میخواهم آنها را از دست بدهم، نه خیانت کرده باشم . من فقط عاشق آنها هستم. می ترسم این موضوع بر ملا شود و همسرم دلخور شده و مرا ترک کند و از یک طرف هرچه تلاش می کنم نمی توانم از این دختر خانم بگذرم. تمام مدت درونم تلاطم دارم

کمکم کنید نمی دانم چگونه این مشکل را برطرف کنم؟

(در قسمت نظرات پاسخ دهید)

محمد رضا باب الخانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی