وب نوشت

وب نوشت

چه آرام بر منبر سخن تکیه می زنی تا شهابِ ثاقبِ سخن را به سمت اهریمن سکون، پستی و رخوت نشانه کنی ، جواهر کلامت را بر سطحی از تاریکی قرار دادی تا معرفت بگسترانی و رنگ رنگ بهار را هدیه کنی. تو بهار مکرری که با حضور حیات بخش خویش زمستان نادانی را پـــــایان می­ دهی . به سخن که می ایستی پنجـــره ای از امیــــد می گشایی.دغدغه­ ات همیشه این است که حیات بشر، بر مدار ارزش ­ها و کرامت انسانی بچرخد و شناخت خدا، مکتب و دین همت اساسی آدمی باشد و هیچ بیگانه ای را مجال تجاوز به فرهنگ و ارزش­های دینی و میهنی فراهم نگردد. وقتی کشتی عمر انسانی از مسیر مدرسه عبور می کند، دستان تو لبریز از فانوس می شودواز امواج سهمگین ایام،عبورش می دهی و چون نسیمی که کشتی را به سمت ساحل سعادت و خجستگی هدایت می کند بر بلندای کلمه می ایستی و «دیدارآشنا» را مژده­ اش می­ دهی. در عظمت یاد تو چه یادکردی عزیزتر و آسمانی تر از این دُر گرانقدر که از منبع فیض کلام، پیامبر مهر و رحمت و ارشاد، خلاصه دل و جان عالم، مقصد آفرینش و مقصود گیتی گردون، اول انبیا در رتبت و آخر ایشان در رســــالت، محمد مصطفی (ص) فرو تراویده که فرمودند:

اِنّی بُعثتُ مُعلِّماً

بی­ شک آنچه از بن جان می آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه وکوشش خالصانه حضرتعالی در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز، تقدیر و تجلیل نموده و صمیمانه ­ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره جان آبیاری می نمایید نثارتان نماییم. احتراماً بدین­وسیله ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت فیلسوف عالی مقام،استاد و شهید متفکر مرتضی مطهری و تبریک هفنه تجلیل از مقام شامخ معلم، بدینوسیله از زحمات و تلاش­های خالصانه شما در انجام مطلوب وظیفه سنگین خویش در سنگر تعلیم و تربیت صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان موفقیت حضرتعالی در راستای اعتلای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواهان و خواستارم.

با تجدید احترام

محمد رضا باب الخانی

محمد رضا باب الخانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی